Картка єПідтримка

Безкоштовна віртуальна картка в додатку Приват24 для отримання грошової допомоги та виплат за державними чи благодійними програмами.


Оформити картку

Про картку

картка є підтримка ПриватБанк, як отримати є підтримку, эпитримка, є підтримка приват

ПриватБанк відкриває картки за державною програмою єПідтримка.

Право на отримання виплат мають громадяни України. Критерії виплат регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2021 № 1272 та змінами до неї.

Де можна витратити кошти?

що таке є підтримка, приват картка є підтримка, приватбанк картка є підтримка

Зараховані на картку гроші можна витратити в магазинах для купівлі товарів, також можна зняти готівку чи переказати на іншу картку.

Зняти готівку можна без картки в банкоматі, авторизувавшись за допомогою QR-коду чи телефона або через модуль NFC (тільки ресайкл-банкомати).

Також ви можете переказати кошти на вашу фізичну картку й зняти в банкоматі.

Як отримати картку

Як отримати картку

Якщо маєте встановлений застосунок Дія, переходьте за посиланням для відкриття картки в додатку Приват24.

Після оформлення вам потрібно обов’язково подати заявку на отримання виплати через послугу єПідтримка в застосунку Дія.

Тарифи за Карткою єПідтримка

Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат (крім заробітної плати, пенсії, соціальних виплат, виплат за облігаціями) З 20.12.2022
0,5% від суми (max 50 грн) за поповнення в межах України
Валюта UAH
Вартість оформлення та перевипуску не тарифікується
Обслуговування картки не тарифікується
Цільові зарахування (зарплата, пенсійні/соціальні виплати тощо) не тарифікується
Зарахування по виплатам (купонний платіж) по військовим облігаціям та зарахування після погашення військових облігацій. не тарифікується
Комісія за безготівкові платежі:
Оплата карткою в торгових точках та інтернет-магазинах не тарифікується
На картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» не тарифікується
Переказ на карту будь-якого банку світ Детальніше на сторінці переказів
На рахунок юридичної особи в ПриватБанку
Поповнення мобільного
Платежі в Приват24 Детальніше на сторінці Інтернет-банк Приват24
Обслуговування рахунку
У будь-якому банкоматі України, а також пунктах видачі готівки та банкоматах ПриватБанку. Суму видачі готівки в банкоматах ПриватБанку (Україна) обмежено – не більше 20 000 грн протягом 3 годин не тарифікується
SMS-банкінг Не тарифікується
SMS-інформування про цільове зарахування та інші рухи за карткою в разі підключення послуги через банкомат або Приват24 Детальніше – на сторінці руху коштів на карткових рахунках
Самостійне отримання виписки/довідки в Приват24 Не тарифікується
Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період 100 грн.
Раз на календарний місяць власник Картки для виплат пенсії може безкоштовно отримати у відділенні банку одну друковану довідку з переліку платних*.
* Кожна наступна довідка, роздрукована у відділенні протягом місяця, оплачується за стандартним тарифом
Надання виписки/довідки за карткою у відділенні банку за будь-який період 100 грн
Комісія за одержання балансу на чек у банкоматі та терміналі самообслуговування ПриватБанку (окрім чека операції зняття готівки) 3 грн
Зняття готівки без наявності картки У касі – 0,2%, мінімум 5 грн (зняття через QR-код або з Digital картки – 0 грн).
У банкоматі – 2 грн (окрім зняття через QR-код)
Тарифи за несанкціонований овердрафт:
Процентна ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по картковому рахунку, за яким овердрафт не передбачений) 3,6% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
Обов'язковий щомісячний платіж 100% від заборгованості за несанкціонованим овердрафтом
Процентна ставка в разі непогашення несанкціонованого овердрафту до останнього числа місяця, наступного за місяцем, у якому виник несанкціонований овердрафт (у відповідності до частини 2 статті 625 Цивільного кодексу України) 7,2% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту

Поширенi питання

Чи ухвалює банк рішення про надання допомоги чи виплат?

Ні, кошти надходять за державними та благодійними програмами.

Виплати по облігаціям надходить по правилам затверджених емітентом облігацій.

Чи достатньо тільки оформити картку єПідтримка, щоб отримати допомогу?

Ні, потрібно бути громадянином України й звернутися за отриманням єПідтримки.

Чи можу я отримати допомогу, якщо вже маю картку від ПриватБанку?

Ні, використати поточний рахунок у банку неможливо, кошти зараховуються на картку єПідтримка.

З картки єПідтримка ви можете переказати гроші на будь-яку картку.

Чи можу я оформити картку єПідтримка, якщо я не є клієнтом банку?

Вам потрібно пройти відеоідентифікацію через сервіси Приват24 або звернутися до банку для проходження ідентифікації.

Клієнтам з 14 до 18 років потрібно пройти ідентифікацію у відділенні (із паспортом та ІПН).

Чи можна оформити пластикову картку єПідтримка?

Наразі ПриватБанк випускає лише віртуальні картки єПідтримка.

Ми повідомимо клієнтам, якщо з'явиться можливість отримати пластикову картку.

Як можна витратити кошти за програмою єПідтримка, якщо немає смартфона з можливістю безконтактної оплати?

Ви можете переказати гроші на будь-яку фізичну картку й зробити за допомогою неї платіж.

Чи можу я оформити картку єПідтримка дитині віком 14 років?

Дитина може оформити картку самостійно в мобільному додатку Приват24.

Як оформити картку єПідтримка, якщо дитина не є клієнтом банку?

Дитині віком від 14 років потрібно звернутися у відділення з паспортом громадянина України та/або паспортом громадянина України для виїзду за кордон, оформленим із застосуванням засобів Єдиного державного демографічного реєстру, а також мати реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).

Чи може клієнт отримати довідку після припинення дії договору про виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором?

Так. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, зокрема у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору звернутися до банку із запитом на отримання довідки, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включно з інформацією (довідкою) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

Клієнт може самостійно замовити електронний документ (довідку) в Приват24, меню «Сервіси – Послуги – Довідки » Стандартні довідки» (потрібно вибрати необхідну довідку з переліку) – «Довідка про закриття картки/рахунку»/«Довідка про кредити»/«Довідка про наявність/відсутність заборгованості в банку».

Клієнт може звернутися до відділення банку для отримання довідки на паперовому носії згідно з чинними тарифами банку.